Jacek Cygan: – Obecna niespotykana i trudna sytuacja wymaga od nas podejmowania decyzji, które nie tylko organizują życie firmy na nowo, ale również mają wpływ na zdrowie naszych Klientów i Pracowników. W związku z tym, iż bezpieczeństwo jest naszym głównym priorytetem, zdecydowaliśmy się wyposażyć naszych pracowników w środki ochrony osobistej najwyższej jakości. Stosujemy się do wszystkich aktualnych wytycznych Ministerstwa Zdrowia. Wprowadziliśmy jednozmianowy tryb pracy na wszystkich stacjach, całe obsady zmianowe rotują raz w tygodniu, maksymalnie korzystamy z pracy zdalnej. Inspektor BHP przeprowadził wśród załogi szkolenia z zakresu zapewnienia bezpieczeństwa.
.jpg)
Jakie cele stawia sobie zespół?
– Głównym celem naszego zespołu jest niezmiennie zadowolenie Klienta. Staramy się dostosować sposób świadczonych przez nas usług do panującej sytuacji. Wprowadziliśmy szereg udogodnień i rozwiązań mających na celu zmniejszenie kontaktu osobistego. Oferujemy możliwości zakupu nowego lub używanego samochodu w Wirtualnym Salonie, gdzie podczas rozmowy video Klient może obejrzeć wybrane przez siebie auto oraz skonsultować się z naszym Doradcą bez wychodzenia z domu. Dodatkowo zapewniamy możliwość ubezpieczenia i sfinansowania zakupu w formule on-line. Na życzenie klienta pojazd może być bezpiecznie dostarczony pod wskazany adres. W Serwisie świadczymy również usługi door to door, czyli odbieramy samochód spod domu klienta, przywozimy na stację, dokonujemy niezbędnych napraw, dezynfekujemy z użyciem profesjonalnych preparatów i odwozimy.
Jak sytuacja pandemii wpływa na branżę?
– Najbardziej zauważalnym objawem pandemii jest zdecydowanie mniejszy ruch w salonach, co w oczywisty sposób odbije się na wynikach finansowych. Kolejnym problemem jest konieczność monitorowania ciągłości dostaw zarówno samochodów, jak i części. Niekorzystnym z punktu widzenia zarówno dealera, jak i klienta są utrudnienia w wydziałach komunikacji związane z rejestracją nowo nabytych pojazdów.
.jpg)