Reklama

fakty.wwl - Gazeta Powiatowa

Gazeta Powiatu Wołomińskiego Dwutygodnik, pismo bezpłatne Wołomin, Kobyłka, Zielonka, Radzymin, Marki, Klembów, Ząbki. Tłuszcz, Dąbrówka, Strachówka, Poświętne, Jadów

Jesteś tutaj:

Główna treść strony

Ostatnie miesiące do otwarcia Galerii Wołomin

Data: 09.06.2016 r., godz. 09.00   
Pierwsze centrum handlowe w Wołominie osiągnęło już 90 procent komercjalizacji. W gronie najemców Galerii Wołomin znajdą się wiodące polskie oraz międzynarodowe sieci, w tym H&M, Reserved, Cropp Town, House, Sinsay, Carry, Smyk, Diverse, Empik, MediaExpert, Martes Sport, CCC, Hebe, KFC, Rossmann, Vistula, Wólczanka czy 4F. Już na jesieni br. klienci Galerii Wołomin będą mogli skorzystać z kompleksowej oferty galerii łączącej funkcje handlowo- usługowe z rozrywkowymi. W galerii znajdzie się multipleks oraz przestronny klub fitness.
Z Tomaszem Jopkiewiczem, LeasingManagerem w Acteeum Central Europe, odpowiedzialnym za komercjalizację Galerii Wołomin rozmawia Aldona Maliszewska.

Jesienią tego roku planowane jest otwarcie centrum handlowego w Wołominie. Jak przebiegają prace budowlane? Czy nie jest zagrożony termin otwarcia?

Prace związane z konstrukcją budynku zostały praktycznie ukończone, wkrótce osiągnięty zostanie tzw. stan surowy zamknięty. Pierwsze duże powierzchnie – Carrefour, H&M – zostały przekazane najemcom do rozpoczęcia prac wykończeniowych. Kolejne lokale są przekazywane sukcesywnie. Otwarcie Galerii Wołomin jesienią nie jest w żaden sposób zagrożone.

Wśród kluczowych najemców Galerii Wołomin jest Carrefour. Niedawno zostały podpisane także umowy z kinem Helios i innymi znaczącymi kontrahentami. Jak przebiega proces wynajmu lokali?

Już na kilka miesięcy przed otwarciem Galerii Wołomin możemy mówić o sukcesie komercjalizacji, której stopień wynosi na dzień dzisiejszy 90 proc. W chwili obecnej finalizujemy umowy na ostatnie dostępne w obiekcie powierzchnie. Staramy się zapewnić naszym przyszłym klientom w pełni kompleksową ofertę zarówno handlową, usługową, jak i rozrywkową. Podpisane kontrakty z kinem Helios, fitnessem sieci Zdrofit czy takimi najemcami jak H&M, Grupa LPP czy Rossmann są gwarantem wysokiej odwiedzalności Galerii Wołomin.

W kwietniu rozpoczęła się kampania franczyzowa. Jakie korzyści może przynieść lokalnym
przedsiębiorcom prowadzenie salonu w galerii?

Niewątpliwie centrum handlowe cieszy się odwiedzalnością nieporównywalną z tą, jaką może osiągnąć sklep prowadzony na rynku czy osiedlu. Dzięki kompleksowej ofercie, w tym ofercie rozrywkowej jak kino czy fitness, a także dzięki standardom wykończenia budynku galerie handlowe proponują klientom najwyższy komfort dokonywania zakupów, ale także spędzania wolnego czasu. Klient spędza w centrum handlowym znacznie więcej czasu, aniżeli w sklepie prowadzonym przy ulicy. Dodatkowo proszę pamiętać, że w centrum handlowym mamy
do czynienia z wszystkimi grupami wiekowymi klientów oraz z całym przekrojem społeczeństwa. Znacznie
szersza grupa klientów jest w stanie dotrzeć do danego salonu, poznać markę i jej asortyment. To
przekłada się w naturalny sposób na osiągane obroty. Utrudnienia w postaci złej pogody, często uniemożliwiającej
zakupy, również są niwelowane. Ponadto badania tzw. zdrowej konkurencji pokazują, że koncentracja handlu w jednym miejscu zawsze wpływa korzystnie na wzajemne wyniki konkurentów.

Jakie sieci poszukują partnerów franczyzowych?

W chwili obecnej są to m.in. Subway, Pizza Dominium, Mustang, Reporter Young, Bytom, Blue Shadow, Esotiq czy Yes. Lista jest dość długa. Dysponujemy już ostatnimi wolnymi powierzchniami, zatem zapraszamy lokalnych przedsiębiorców do jak najszybszego kontaktu z nami, jeśli myślą o otwarciu czy przeniesieniu salonu do Galerii Wołomin.

Jakie korzyści Państwa zdaniem przyniesie inwestycja mieszkańcom naszego regionu?

Wołomin jako miasto postrzegane dzisiaj w kategorii przedmieść Warszawy jest nie tylko sypialnią stolicy, ale także żyje swoim życiem. Wielu mieszkańców miasta pracuje w Wołominie, a aż 60% spędza tu wolny czas oraz weekendy. Oferta handlowa oraz rozrywkowa musi zatem de facto dogonić potrzeby mieszkańców. Nowoczesna architektura oraz kompleksowa oferta nie tylko handlowa, ale rozrywkowa, gastronomiczna stworzą przestrzeń zarówno oferującą dostępność wszelkich dóbr, jak i spędzania wolnego czasu bez konieczności wyjazdów.

Dziękuję za rozmowę.